牛肝菌素蘿蔔糕


蘿蔔當造
又加上年近歲晚
本來想做素蘿蔔糕
怎知宅男公司
已經有人送俾佢
八珍牛肝菌


還有三盒素蘿蔔糕
真係有排食


 趁新鮮煎來吃
兩種都唔錯
好味得來又唔重口味
還可沾豉油辣醬吃
八珍出品
也算真材實料
不過
佢地落左冬菇
就有啲蓋過
牛肝菌獨特香味







29 則留言:

  1. 呵呵,看來EE農曆年假都要努力糕糕糕^_^

    回覆刪除
  2. 八珍係我以前會入嘅貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽說佢地啲蘿蔔糕好味,呢款素都唔錯。

      刪除
  3. 有牛肝菌和東菇應該很香很可口!👍👍💖💖

    回覆刪除
  4. G+ 關閉後、除了寫 blog 、有沒有考慮轉用 IG 替代 G+ 功能?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你從那裡得來消息,我也有blog友提過,是否只是關閉G+功能?
      我有IG,但未慣習慣用。

      刪除
  5. 已經有咁多糕,想整都要忍下手喇!

    回覆刪除
  6. 肥人都想整蘿蔔糕, 希望呢個周末可有時間整啦~

    回覆刪除
  7. 我都冇整糕喇~湊女冇搞咁多嘢~!

    回覆刪除
  8. 素蘿蔔糕,突然諗…除咗呢啲素餡,唔知仲有冇其它的素食材料!

    回覆刪除
  9. 我今年太忙, 只係整左年糕咋.

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 都係,不過,食得多,有排都唔整。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...