晚餐在稻香訓練酒樓


參觀過博物館
又看過電影
因時間尚早
還可上二樓
參觀吃私房菜的場地
一出升降機
就是充滿茶香的地方


好多茶壺


一大伙人
左看看右看看


私房菜
一席就有個廳用


另一個包廳


還有這一個包廳


我最喜歡
呢個西式廳房


牆壁磚塊
是新界
某處拆下搬來
坎上去


黑色垂下是燈


這台舊式唱碟機
聽說還可以運作


私房菜其中一張菜單


呢張聽講若12人以上
每位$500便可
已經是最低消費
無需其他收費
相信飲品另計
西式廳最低消費
則每人$700元


我哋冇咁豪
落地下普通廳晚飯
地方唔錯


我們四圍
所以在此用餐
因為時間尚早
好多吉位
後來坐滿曬


我們的菜單




甜品
椰汁糕
另有炒飯冇入鏡
整頓晚餐
食物中規中矩
冇驚喜又冇驚嚇


食晚飯可能
免費泊車
不過係靠估
大家有需要
訂位時可以問清楚


參觀要預約
訓練學校採用會員制
申請參觀也可順便晚飯
不妨問清楚




28 則留言:

  1. 有龍有鳳個廳真係唔啱我心水 ^^

    回覆刪除
  2. 「稻香」這個飲食集團開業好似二十年都不到,就已經發展了她自己的文化,想來都不是易事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 維基百科話佢1991年成立,已經唔止廿年啦。

      刪除
  3. 仲有龍鳳大禮堂,少有喎.

    回覆刪除
  4. 每位500元都去晒隻鮑魚度,2000元蚊嗰啲合理啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,佢樓上私房菜有包房喎。

      刪除
  5. 好古典味呀...
    食物中規中矩都好過難食..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就唔難食,而家出街食嘢真係要講下運氣。

      刪除
  6. 很喜歡看第二張相片裡的那些茶壺。

    回覆刪除
  7. 呢款椰汁糕我好鍾意食~不過冇咁好心機整~!

    回覆刪除
  8. 不好意思EE...心心向EE說聲Happy New Year呢!踏入了2019年的第二天...心心祝EE和家人開心如意...這開心如意永遠陪伴EE身邊........................🌾🕊係呢!心心多謝EE的探望和對心心和一局的祝福...心心愛和掛念EE你........................😘☺️

    回覆刪除
    回覆
    1. 心心,新年快樂!🎉多謝你咁忙都來探我。

      刪除
  9. 設計多以古色古香為主
    一班朋友飯敍也很有優閒氣息
    一局在此祝EE和家人新年進步

    回覆刪除
  10. 食客算不算考官啊?食完使唔使俾分?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲餸可能係半製成品,而家好多係中央廚房工廠貨。

      刪除
  11. 茶樓佈置很靚很有心思,古董唱機好靚呀
    好彩普遍廳地方也很闊偌

    回覆刪除
  12. 近來都有學吓飲茶,二樓幾吸引
    私房菜太貴了,我唔會捨得食,加上係大集團稻香,都唔方好,所以你話中規中矩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我飲茶多數是一大伙人,自己好少去。
      私房菜覺得貴在環境,稻香其實價錢大眾化,中規中矩我都收貨。

      刪除
  13. 個包廳好有舒服,500蚊1位唔貴喎

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落