廣州行(九)


11/11/2018
在廣州最後一天
一早醒來
要執拾好行李
吃過早餐
就要離開酒店
然而行程仍然很緊密


最後一天行程
就是過橋到海珠區
第一站海幢寺
海幢寺
廣州四大名寺之一
建於清初
有三百多年歷史



但這座念佛堂
非常新淨
相信是後來所建


這石有名堂
"猛虎回頭"
大家覺得似嘛


我們在園行了一會就離開


跟著就往
這些横街窄巷走


難得的寧靜


這間列為
廣州市歷史建築


仍然有人居住


這種紅磚屋
有點歐洲格調


經過街市


蔬菜就真係平過香港好多


奇形怪樹


這處所在
是很久以前的碼頭


途中遇到
有位大叔在切割樟木
有團想他出讓一塊
大叔堅決唔肯
有錢都唔賺


有舊物出賣


舊日庭園
現是尋常百姓家


鄧世昌
是北洋水師將領
甲午戰爭時陣亡
離世時四十多歳


離開橫街小巷
在大街見到一間中學
大家留意門口的入閘機
都好大陣容


橫門保安
都好先進


跟著去食午飯
今餐依然八餸一湯
冬瓜湯唔錯
不過
我覺得廣州豬麻麻地



茶葉蝦好鮮味


這個茄子比較特別
用茄汁煮
酸酸甜甜也不錯


食飽飽又要上車
到下一個景點





24 則留言:

  1. 💌º¨⊹
    ✨☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。゚🌛
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安🌟
    眨吓眼時間過得好快11月尾聲👀放心我無事
    很久累到沒時間上網👧凌晨2-3點才回家🏡
    老朋友腳傷要照顧🐾2019年10月份才正常

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友有你照顧真好,祝佢早日康復!

      刪除
  2. 我C9性格,只睇到街市的鮮鴨鵝,和蔬菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,不過,行色匆匆,影兩張相又急急腳行。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係架,不過,行色匆匆,影兩張相又急急腳行。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都係架,不過,行色匆匆,影兩張相又急急腳行。

      刪除
  5. 返大陸我好中意行街市,見到D菜啊,肉好新鮮,真係好想買返家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,不過,我冇乜意欲去買。

      刪除
  6. 廣州仲有d古舊地方保留,唔錯呀!

    回覆刪除
  7. 好多靚靚影相位呀!
    學校好勁喎, 仲要家長止步..HAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 都多位影架
      學校保安電子化,好先進。

      刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食