風雨前夕


風雨前夕
有點像大戰前夕
太陽高照
酷熱難當
行出露台一會
已經一身汗
今早出市中心買菜
少了外來人
比平時週末平靜
銀行超市也不擠迫
聽說市區不少超市
貨品都被搶購一空
這裏像平常一樣
並無異樣
我當然買多一天的餸菜
明天不需出門便算
家中多少都有點雜糧儲備
可以填飽肚子便可









18 則留言:

  1. 我樓下超市都人頭湧湧,街市趁機加價,菜芯,芥藍菜要$16/斤。紹菜$20/斤.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢區平静好多,可能人口較少,而且大部分家庭都習慣家中有儲傋。

      刪除
    2. 我見到 菜芯,芥蘭要$20/斤 生菜$16/斤, 平時多是8蚊 6蚊...

      刪除
    3. 我好少買到咁平嘅菜,打風前又的確係貴咗。

      刪除
  2. 我呢邊新聞都有講香港打風。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次個風真係好勁,破壞力超強。

      刪除
  3. 仲有咁多嘢剩既,百佳清晒咁濟 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能人口較少,而且大部分家庭都習慣家中有儲傋。

      刪除
  4. 今次真係來勢洶洶, 大家要小心

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次個風真係好勁,破壞力超強。

      刪除
  5. 我地果區街市超市比人掃得七七八八,攪到我都引唔住要買D

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日