紅心奇異果


紅心奇異果
宅男拿回家的奇異果
一盒有十六個
不知是否新品種
和平時吃開的不一樣


紅心奇異果
雖然包裝寫上英文
但大家看到這色調
大概都猜到出產地
其實
奇異果原產地是中國
有個很可愛的名字
巜獼猴果》


熟透的
紅心奇異果很甜
不過就好腍



這個還未完全熟透
甜得來帶點果酸香味
但中央那白色就不能吃
大家食過未?
我大鄉里
第一次食





28 則留言:

  1. ☾*。。💫好友🌜瞓覺呢☁。゚๑🌛
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安⊹°¨
    還未完全熟透吃.甜得來帶點果酸香味

    回覆刪除
  2. 同綠色奇異果比有冇唔同?

    回覆刪除
  3. 我未食過,但見過。 奇異果白色的芯是寒涼,所以不能吃。

    回覆刪除
  4. 我比較喜歡熟透的綠果,至於金果與這款甜度都很濃…就不怎樣愛吃了!

    回覆刪除
  5. 我未見過, 其實我以前吾喜歡食奇異果, 係有左小B後才喜歡吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對奇果普通啦,唔係特別喜歡食。

      刪除
  6. 要熟到林晒先甜,否則點都有啲酸酸地.

    回覆刪除
  7. 見過, 這裡有金色,紅色添,但係一樣味道,只有甜啲。

    回覆刪除
  8. 未食過仲未見過呢...
    價錢貴嗎~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔清楚,不過一定貴過普通果啲。

      刪除
  9. 未食過, 同時我麻麻奇異果

    回覆刪除
  10. 咩心都唔緊要,最緊要好唔好食.

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐