鯖魚柳番茄豆卜滾湯


鯖魚柳
遇著特價
真係平到冇朋友
六七塊錢就有一條
見到特價
會買多幾條放在冰箱
得兩老在家時
拎出來解凍
煎香就食得
是日用
兩條鯖魚柳煎香
番茄加豆卜滾個湯
有湯又有餸
加碟青菜
簡簡單單
已經好豐富



18 則留言:

  1. ☾*。♦好友🌜晚安呢☁。゚๑🌛★
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週日✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O
     ¤ ☆
     º∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___¨**
    /└-(____/✬°¨
    ۩۞۩❉•ೋგஜഐ✾

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌜晚安☁。゚๑🌛★週日愉快!

      刪除
  2. 居然咁平, 要入定多啲貨

    回覆刪除
  3. 好多時只寫鯖魚又或甚麽鯛魚.....等等,我就不知指些什麼魚,因這是與慣常的叫法是不同的,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講呢兩種魚,我都唔知有另外叫法。

      刪除
  4. 咁平?真係要走去入啲貨先.

    回覆刪除
  5. 天氣熱簡簡單單有湯和魚易送飯 , 唔錯呀 !

    回覆刪除
  6. 豆卜滾湯唔肥? 我星期六都買左兩包未煮呀。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...