世界杯2018



世界杯
現進行得如火如荼
香港由Now電視
取得轉播權
但每最少有一場
免費球賽直播
所以我家
雖然沒有Now電視
都可以睇下免費球賽
世界每屆用的足球
都是新設計
今屆2018足球
就係以下呢個


今屆有兩隊歐洲勁旅
荷蘭及義大利
未能打入世界杯
令不少擁躉失望
其實我是荷蘭擁躉
都有啲失望
幸好我支持的另一隊
巴西球隊在決賽隊伍中
今天還打了場精彩賽事
巴西球星
尼馬古天奴


巴西對哥斯達黎加
尼馬完場後喊爆


(以上所有圖片來自網絡)

36 則留言:

  1. 原來EE係球迷。我就一場都冇睇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你唔睇足球架,其實我算係過氣球迷,最迷的時期早就過了。

      刪除
  2. 阿根廷都令人好失望呀!

    回覆刪除
  3. 呢個三間野足球係以70年墨西哥錦標賽所設計的世界盃足球作為原型, 我其實都係睇FB有人講至知 ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係現場拍嘅網絡照片,我忘記左寫咋,多謝你提醒,即刻補番

      刪除
  5. 我大仔係球迷,以前在家住,我家就熱鬧了.

    回覆刪除
  6. 我有now tv,不過就冇睇波台,除左睇一場免費球場外,電視都可以download大陸直播的app,都可以睇其他直播賽事,而家袁生就係晚晚睇到四點先訓,攪到我晚晚要整宵夜俾佢😑

    回覆刪除
  7. 我老公晚晚睇~我就冇得睇TVB LU~~~

    回覆刪除
  8. 沒有荷蘭的世界盃,就已經不是世界盃。😭

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都係荷蘭擁躉,佢地係世界足球地位已大不如前。😭😭

      刪除
  9. 昨晚巴西終於打番場好波。

    回覆刪除
  10. 其實,我係想歌斯達黎加守到完場的,點只補時都俾人入波。

    回覆刪除
  11. 哈!我家大少和大小姐成日唔瞓追架,而家屋止好多菓乾、薯片及啤酒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋冇捱夜,只睇免費電視果啲。

      刪除
  12. 肥人唔係球迷但會睇下世界盃既...不過今年無左荷蘭..真係無咩動力睇lu~~
    今年肥人捧烏拉圭..hahaha
    老公笑問點解, 我話是旦點一隧...可能爆冷呢..hahahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾你笑C,是但都應該捧英格蘭啦,話曬親切啲。

      刪除
  13. 話晒四年一次而且有幾場免費,所以都好值得趁下熱鬧^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,世界級賽事,有得睇一定睇。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...