菜芯菜乾素湯

早前在前院
買了一扎
有機菜芯菜乾
差點忘記了
昨天摷出來
浸了幾小時
紅蘿蔔 腰果 
合桃 紅腰豆 鷹咀豆
煲素湯
滾起來
都有菜乾香味
不過
我還是喜歡白菜乾多啲






31 則留言:

  1. 菜乾湯,我都愛飲的,幾甜,當然出面飲的冇EE咁多料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係嘅,EE煲冇肉食㗎。

      刪除
    2. 唔一定要肉,我出面飲菜乾湯,多數係紅蘿蔔、菜乾加唐排。講真,D唐排好時都係冇乜肉,EE果D腰果 、
      合桃、 紅腰豆 、鷹咀豆呢D反而可食晒落肚。

      刪除
  2. 真係咩都可以煲素湯喎,下次我又試下用菜乾。

    回覆刪除
  3. 我都喜歡飲菜乾湯, 外賣一碗, 唔該😊

    回覆刪除
  4. 白菜乾就試得多,菜芯菜乾未見過有得賣,咩味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有機菜芯,蔬菜統營處的員工自己曬架,同白菜乾差不多味,不過,煮完白菜乾好腍滑,而菜芯乾菜葉好滑,有些菜梗好老,食唔到。

      刪除
  5. 我買出面的菜乾,發覺浸得耐就失去菜乾味,所以我最多只用熱水浸大半個小時!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔浸耐啲怕有沙,自己曬就唔使浸咁耐。

      刪除
  6. 菜芯菜乾都得?應該白菜乾香啲.

    回覆刪除
  7. 好友.☼黃昏好☁傍晚好♦・゚☾晚上好
    💛*¨*💘・゚。💚・゚゚💗¨💙
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗∧∧💞
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║・ω・)
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝⊂ノ💕
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週四🎈
    💟*¨◇💖∴°¨💓∵*`⊹💜

    回覆刪除
  8. 菜芯菜乾,未食過喎,係咩味架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同而菜乾差不多,但菜心菜梗好靭,都係白菜乾好食些少。

      刪除
  9. 菜乾湯好飲~~我家下少咗煲湯喇不過~!

    回覆刪除
  10. 菜芯菜乾未試過,我都係多食白菜乾:P

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...