晚飯在《尚素》


舊同事
從美國回港度假
相約飯聚
她因宗教信仰而吃素
幾個舊同事自然相就她
反正不是常吃
今次選了在觀塘
尚素
晚上有套餐
我們選擇散點

冷盤
杞子拌涼瓜
爽口有一點點甘
很不錯



這個紅燒豆腐很滑溜
味道也很好


梅菜扣肉
有紹菜塾底
扣肉口感都幾特別
至於扣肉是什麼做
繼續看便知曉


海鹽金菇
炸得夠脆又香口
好吃喎
我怕熱氣
不敢多吃


椿菜炒飯
加了合桃
炒得乾身又不太肥膩
也不錯
後面那碟甜酸魔芋
忘記了拍照


甜品是棗糕
很香甜
六人剛好一人一份
愉快的一頓晚飯


本來很喜歡
這套碗碟的圖案
可惜拿上手
原來是膠的
就大為失色


扣肉就是這
[峨眉山雪魔芋]做的
本身又硬又乾
煮前要用水浸軟
我們向店員詢問時
他就拿來譲我們看



呢餐每人平均
一百元左右
算是不錯




24 則留言:

  1. 回覆
    1. 峨眉山其實係四川一個市,包括埋樂山。

      刪除
  2. 扣肉好特別啊,我以前食齊鋪, 會點芋頭魚呢!😋

    回覆刪除
  3. 宗教關係要吃齋…
    知道天主教也是要守齋的,但卻可以吃魚。

    回覆刪除
  4. 峨眉山雪魔芋...好搞笑呀呢個名..haaaaaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 峨眉山其實係四川一個市來架,雪魔芋係一種植物。

      刪除
  5. 有人講,竟然食齊,即係唔食肉,點解仲要扮肉?應該連扮都唔應該.
    不過間中食齊都幾好,我去棉蘭我親戚們都係食齊,我地都跟著食左幾餐,都唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔太介意,因為都係比俾個名稱啫。

      刪除
  6. º°¨*☾好友🌜甜夢安睡☁。゚๑🌛
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O
      ◇ ☆
     .∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___★。゚✬
    /└-(____/☘。。*♦
    *ഐგ๑۩۞۩❉•ೋஜ✾

    回覆刪除
  7. 個海鹽金菇~~好好味咁~我之前出街食過幾好味~!

    回覆刪除
  8. 一講峨眉山,就諗到武俠小說練武功了

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...