日本行2018之寶塚劇場&花之道


29/3/2018
參觀過手塚紀念館
順道行往寶塚劇場
劇場非常大
旁邊有長長小路
《花之道》
路旁種有櫻花
正值盛開時
真是好看


路上自然有不少遊人


漂亮的櫻花



寶塚劇團所屬的建築



爆開的櫻花


劇場入口


寶塚歌舞團
由全女班組成
團員高矮胖痩差不多
全球是靚女
[女王的教室]
天海佑希
便是出身自寶塚


入內即見有食店


演出海報


再行便到劇院大堂
旁邊有座位讓人休息


有兩位婆婆
傾得好開心


戶外坐滿人


有位阿茂叔在整餅


人形燒


專賣店


演員做封面


花之道還未行完




不知名的花
是否[香雪球]呢


繼續行





行到大路上又要到下一站


若想
多點了解寶塚歌劇團
大家可登連結




30 則留言:

  1. 哈,我對花花有興趣多點....^o^

    回覆刪除
  2. 以前很喜歡看這些歌藝團的表演...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實寶塚都來過香港幾次,而家香港好似唔興呢啲表演。

      刪除
  3. 回覆
    1. 你寫到好似EE好靚咁喎。

      刪除
    2. EE是靚媽,青春常駐~😊

      刪除
    3. 多謝,你咁識氹人開心,我好受落,哈哈

      刪除
  4. 好多櫻花哦!真係有眼福!

    回覆刪除
  5. 我睇過介紹, 入呢個劇團競爭得好利害架

    回覆刪除
  6. ⛅好友🌞我的早晨☕你的午安好嚟🌈
    ╔═╗週一•藍天白雲💚大家•安好•順意💛
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗🦋・゚。💞
    ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║・゚💙
    ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*•💕
    🌼🌹🌻🌴💒🌵🏡🌲🏠🌳🌷🌸🌺

    回覆刪除
  7. 櫻花滿開.....賞花人也心花放!

    回覆刪除
  8. 啲花好靚,但日本戲劇就咪搞 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋呢輩唔喜歡日本歌劇,但佢地係上世紀來香港都好受歡迎。

      刪除
  9. 宝塚我唔識,所以我鍾意花多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 寶塚其實係六七十年代,香港都好多人識。

      刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信