日本行2018之京都《一風堂》


2/4/2018
我們從[保津峽]回到京都
時間不早
趕快找地方醫肚
京都站地下街
有不少食店
我們無目的地行
眼前一亮
發現了這間
[一風堂]頗具名氣
香港也有分店
沒有幫襯過香港店
既然在此遇見
就不妨一試

可能已經過了午餐時間
還有吉位
我們因為是三人入座
侍應一心安排卡位給我們
但見到有高座
示意我們想坐



醬油 辣菜 子薑 茶
都放在面前





牆上壁畫
非常東瀛味


睇下我地食左乜
宅男點的野菜xx麵
碗面的辣肉要拎走
1090円


我和老伴同樣定是
白丸原味
790円


加錢可加餃子及白飯
只是200多円


大家看看菜牌
比起香港
應該唔算貴


有看我寫遊記的blog友
都應該記得
我們在日本多日
都只是吃拉麵和飯
因為我們都不是食家
加上宅男吃素
我又不吃魚生
牛肉也不太喜歡
而且
每天都是匆匆忙忙
所以都吃得較為簡單
這[一風堂]的拉麵
的確不錯
若然來到日本
也不妨一試


24 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔多清楚,雞同鴨講費事麻煩,餐牌見唔到。

      刪除
  2. 宅男吃素,可到超市買些沙律、生果或加州卷之類壽司,而日本食肆又不知多不多素食?比如咖哩雜菜…

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔多清楚,雞同鴨講費事麻煩,餐牌見唔到。
      佢冇所謂,拉麵可以點有菜,佢唔食肉就算。

      刪除
  3. 魚生牛肉都唔食真係太嘥喇,但拉麵都幾唔錯 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔啱食,所以食拉麵同飯就算。

      刪除
  4. 無幫襯過香港分店,郤食了日本的店,應該日本分店比香港更原味吧.

    回覆刪除
  5. 去到邊食到邊,沒有如跟團般預先安排,但就自由自在好多啊。

    回覆刪除
  6. ☾*。。♦好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週日✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O
       ☆
     .∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___★º°¨¤
    /└-(____/₡Ϡ¨**
    ✾ഐ๑۩۞۩❉•ೋგ☘ஜ✬

    回覆刪除
  7. 日本食一風堂好似仲平啲^^

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大