曲奇餅


又同人賣廣告
因為覺得
包裝封面好特別
而且向來對
前事頭婆有好感
唔知佢有冇收版權費



盒餅係表妹送
味道不太甜
牛油味也不太濃
加杯咖啡
都唔錯





22 則留言:

  1. 應該唔知比人用左,收番板權費

    回覆刪除
    回覆
    1. 若是不知情下用,皇室會否追究呢?

      刪除
  2. 送咖啡食真係唔錯. 👍🏻

    回覆刪除
  3. 這是出於對她尊重,我諗佢又點會收返俏像權費呀!

    回覆刪除
  4. Shortbread我好鍾意食㗎。

    回覆刪除
  5. 知道曲奇餅點整之後已經盡量小食.實在唔多健康.

    回覆刪除
  6. WALKERS好食,但我未見過這包裝,很特別

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢款唔太甜都幾好,原來係特別版。

      刪除
  7. 我鐘意配朱古力多過咖啡呢

    回覆刪除
  8. 咁大個皇太后嘜頭曲奇餅,應該有收版權費喎!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨