盼望開花


去年買的蘭花
開完花
嘗試移植
從新栽種
過了差不多一年
只有綠葉
想不到最近
開始見到長出花莖
有兩株已長得很高
好期待開花


這一盆也開始長花莖


這盆的花莖
很努力從葉底鑽出來
期待盼望著開花






41 則留言:

  1. 好叻喎,我每年開完花,繼續種都係得葉咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來都係要見下陽光吸下新鮮空氣。

      刪除
  2. EE真係好有心機呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係求求其其,撞撞下。

      刪除
    2. 不是呢!心心反而不懂種蘭花...........聽聽前輩説...蘭花很難才出芽呀!

      刪除
    3. 我都係照常淋水,可能我放在露台,空氣好,又有陽光☀️,有利佢地生長。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都冇架,不過,呢類蘭花唔使點打理。

      刪除
  4. 回覆
    1. 香港都唔係好難種,但因居住環境,放在室內可能差呢。

      刪除
  5. 眨吓眼時間過得好快又╠╣aΡpy週一
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗*。。♬
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∵*♪
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║。゚º♫
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝∴・゚゚♩
    ────╚═╝✨晚安🌟🌜甜夢🌛💤
    蘭花,開完花,從新栽種得好,一定可以再有花莖開花的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次種,以前阿仔番種過係唔得嘅。

      刪除
    2. 可能佢放在窗邊,夠空氣同陽光。

      刪除
  6. 我見我呢邊啲唔使點理都生。

    回覆刪除
  7. 可能佢係想等過農曆年至開?來給你花開富貴祝福啊!

    回覆刪除
  8. 種花需要心機和耐性
    有時真係要等足一年
    才開始見到成果

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要啲心機,我種的品種已經最粗生的。

      刪除
  9. 我係種花殺手,種咩死咩呀!@@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都係架,而家發覺真係需要心機同耐性,我種的品種已經最粗生的。

      刪除
  10. 需要放啲蘭花嘅開花肥料㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次有落花肥,以前阿仔種過,放在室內,全部唔成功。

      刪除
  11. 好叻呀, 肥人今年都打算買蘭花, 等我又試下種先 :)

    回覆刪除
  12. 蘭花好難搞,希望最終出到花.

    回覆刪除
  13. 蘭花好難種,所以都唔敢買來種.

    回覆刪除
  14. 趕及新年開花賀一賀^_^

    回覆刪除
  15. 好有成功感....係咪紫色蝴蝶蘭?

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...