蓮藕素湯

最近放假
多了煲老火湯
蓮藕素湯
這個湯不寒不燥
而且好味
個人經驗
喝後感覺很舒服
大家不妨試試


材料
蓮藕一斤
紅蘿蔔一隻
腰果合桃肉
比例腰果兩份合桃一份
約半碗
紅腰豆鷹咀豆小量
(可用其他豆類)
陳皮1/4個
薑一大片
水適量
大約十碗
因各人爐火不同
水可酌量加減
豆類要略浸
果皮隨水落
其他材料水滾落
待滾起所有材料
轉小火
大約煲兩小時便可
(材料份量只供大家參考)
可自家調配



25 則留言:

  1. 這個好味, 細個媽咪都時常煲. 👍🏻

    回覆刪除
  2. 有腰果有合桃, 一定好甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,合桃就不宜太多,否則怕有澀味。

      刪除
  3. 早幾日我都有煲,因冇蓮藕我就用了粟米代替。
    聽講四邑人喜歡加鱆魚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係香港人鍾意加鱆魚,不過,加左鱆係好味啲。
      我哋過年會用豬手煲同加枝竹。

      刪除
  4. 蓮藕煲湯幾唔錯,加章魚更惹味 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 鱆魚煲湯好味,不過我呢個係素湯。

      刪除
  5. 太太都經常煲,我就一定食晒煲湯的瘦肉.

    回覆刪除
  6. 我都鍾意蓮藕湯但係煲豬肉

    回覆刪除
  7. 蓮藕湯,我出面飲的多數是煲章魚,會燥一些。

    回覆刪除
  8. 肥人好想問下...煲湯用既腰果同合桃呢其實係邊度買呀?
    雜貨鋪?係咪要買無製過既?THX EE~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係唔使製過,不過,合桃因為會有小小澀味,可以買啲焗過最好,腰果若果焗過,煲出來會好味,呢兩種材料我周圍買架,你可以去價真棧睇下。

      刪除
    2. THX EE 呀, 肥人成日都想煲素湯但又唔知買邊D先岩, 而家明白晒啦, THX U!

      刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳