蘿蔔素湯


星期一北上
飲飲食食
因藥膳魚頭湯太好味
喝多了
感覺有些燥
整晚都睡不好
想起家中
有一個有機蘿蔔
於是昨天即刻
煮了個蘿蔔湯
解解燥
湯既不能下肉
唯有放些少紫菜
一個有機小甘筍
加些少芫茜
整色整水
蘿蔔湯一起吃
昨晚真的感覺好一點
今早起床也精神多了


以上
只是我個人經驗
沒有經科學驗證
所以不要質疑成效
也可能是心理作用
真個信不信由你



30 則留言:

  1. 試了無害,留在心中,他日有機會時一試又何妨?^_^

    回覆刪除
  2. he~ 如果是我就只有蘿蔔無你咁好心機

    回覆刪除
  3. 好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ✨開心萬事得╠╣aΡpy週四🌟
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       ☆
     .∧_∧o。⊹
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___∵★°∴
    /└-(____/₡Ϡ¨*✬
    ❉•ೋஜ¤ഐ๑*۩۞۩✾
    個蘿蔔湯...正呀

    回覆刪除
  4. 我最近都要消滅D紫菜,用來滾湯,唔落鹽都夠味。

    回覆刪除
  5. 總之人隨心轉,感覺蘿蔔可以解躁就可以了!

    回覆刪除
  6. 白蘿蔔好處多,冬天我家經常蘿蔔煲湯,通常加鯪魚或鰂魚,好飲有益!

    回覆刪除
  7. 哈哈,呢個湯水又幾好喎,清清哋唔錯呀!

    回覆刪除
  8. 有時我飲左藥材湯夜晚都會周身痕,都諗會唔會太燥.

    回覆刪除
  9. 唔駛根據啦,單是飲湯人就已經可以舒服.

    回覆刪除
  10. 呢個湯好甜~~一睇就知足料好飲~!

    回覆刪除
  11. 我都係熱底比較易上火

    回覆刪除

香煎雞中翼+晴天購物去

 又買到雞全翼 今回都是 將全翼分三部分 雞翼尖儲起來 雞中翼及上小蹆 用醃料醃起 先吃雞中腿 簡單用香煎薑蔥煮熟 雞中翼真係點整都好食 另加一碟蘑菇炒邊豆 邊豆是急凍食品 買一包放在冰箱 可以食好多餐 呢排英國天氣變化好 乍暖還寒 又雨又落雹 轉眼又天晴 趁天晴即出外購糧 商場...