麵筋炆茄子


素食味偏清淡
我個人原則
盡量避免用人工素肉
有時為了滿足味覺
就要嘗試各種食材配搭
麵筋炆茄子
炸麵筋很香口
笳子比較吸油
所以混在一起
很配合
麵筋是炸物
煮前用熱水清洗
冲走部分油份
就不會太肥膩







23 則留言:

  1. 好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ✨開心萬事得╠╣aΡpy週日🌟
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       ☆
     .∧_∧o。⊹
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___∵★°∴
    /└-(____/₡Ϡ¨*✬
    ❉•ೋஜ¤ഐ๑*۩۞۩✾

    回覆刪除
  2. 人工素肉我覺得太多添加唔多健康。

    回覆刪除
  3. 我也是時候要將櫃底剩番的麵筋粉消滅呀…

    回覆刪除
  4. 淡啲就淡啲啦,人工素肉好多化學嘢.

    回覆刪除
  5. 喱道菜好吸引!學習了,謝謝!

    回覆刪除
  6. 呢啲素肉有好多唔知加左咩

    回覆刪除
  7. 冇咁人工化,少D化學品,健康好多,食淡味D都值呀。

    2018,身體健康,喜悅常在。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我盡量都唔買來食。大家都喜樂平安。

      刪除
  8. 自己做起碼知道用乜材料

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食