椰絲蛋糕


幾日假期
又過去了
好快又到元旦假期
我呢幾日都是吃的多
其實天氣好
出外行行也不錯
只是假周圍都是人潮

呢個蛋糕仔
其實冇乜特別
不過係加左椰絲
食起來比較香
新嘗試
味道不錯








24 則留言:

  1. 蛋糕仔大槷呢,連(東張西望)都介紹.

    回覆刪除
  2. 呀.....呀,其實我比較鐘意走棷絲 :P

    回覆刪除
  3. 加椰絲仲正, 我仔仔大愛💗

    回覆刪除
  4. 係喎,我都有d椰絲,可以咁樣用咗佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 加左椰絲好香。我都係因為有剩餘物資先咁整。

      刪除
  5. he~ 我今天在家坐左一天,甚麼也沒做

    回覆刪除
  6. 其實,我怕怕哋人迫迫GE哋方。

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...