蘿蔔牛腩

我個人
不大喜歡吃牛
現在家也不會煮牛
但在外面
間中會吃牛腩
甚至吃牛什
上次吃學生餐的牛什店
今次我試了
牛腩蘿蔔飯
蘿蔔合時
好味冇得輸
牛腩味道很清很淋
不過
太多肉
最終吃不完
這一份加飲品
$44元
今次終於記得店名
原來叫雄記
其實
我因為喜歡這裡的鴛鴦







24 則留言:

  1. 自從爆出飼牛有「添加物」後,好似已愈來愈少人吃牛…

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港係因為啲牛好貴,好多街市已經冇左牛肉檔

      刪除
  2. 牛肉比豬肉甜,但價格比豬貴幾倍,近年有痛風,已很少吃牛了。

    回覆刪除
  3. 碟牛腩乾淨淨。我鍾意飲香港的鴛鴦,英國無得飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個應該係清湯腩,鴛鴦係香港特色飲品。

      刪除
  4. 竟然有太多肉既餐,要去試吓 :P

    回覆刪除
  5. 引得客人接連幫襯,這間雄記必有賣點呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我因為順路啫,呢啲地方都係做街坊熟客多。

      刪除
  6. 牛腩有時會好韌,我多數選牛筋:P

    回覆刪除
  7. 我老公就好LIKE 食牛呢~不過好味的牛肉又好貴呢~!

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...