花朝軒

早上上完太極班
間中也會一伙人去飲茶
今次來到這間小店
茶具有點特別
茶壼是否覺得好眼熟
我記得以前的家庭
多是用呢種茶壼



花朝軒
有兩層
沒上過樓上
地下樓枱數不多



食物方面賣相倒不錯
味道方面整體還可以
勝在熱辣辣


那碟小食
酸木瓜紅蘿蔔不錯
馬拉糕
可能是健康版
口感比較嚡


齋鴨很香脆
炒米粉用蝦乾炒
很冶味


煎薄礃
也很香口
其實還有兩款
未有拍照
六人平均每人$36元
因為免茶
價錢也不貴
西貢飲中茶地方不多
這裏多了個選擇


宣傳午餐
不過
冇留意假期是否供應



地址: 西貢萬年街79-81號



35 則留言:

  1. Fat duck den 不知與菜館的中文名字意思有甚麼相同?
    而花朝軒,我初時以為係飲花茶的茶館。

    回覆刪除
    回覆
    1. 此店英文名字比較粗俗,中文店卻相當風雅。

      刪除
  2. 我仲記得有個籃, 放個茶壺入去保暖

    回覆刪除
  3. 我長輩以前都係用呢種茶壺。

    回覆刪除
  4. 這種茶壺,是我嫁妝之一,還有一個有棉膽保暖的竹籃載著,可惜早幾年打爛咗了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都有一個收埋左,做古董。

      刪除
  5. 講起太極,有次刻意走到露天公開的太極班,想住可以試下做太極的滋味(若被以前的團體有人知道我咁做,一定批評我),不過見人無想像咁多,並且全部是女性(30_40以上歲數,並且沒有人主動和我傾談,唯有自己走開算數了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己走埋去玩,玩完走人便可。

      刪除
    2. 我在室內玩,而且要交學費。

      刪除
  6. 36元真同去大家樂差唔多.

    回覆刪除
  7. 花朝軒,很像古裝劇裡的茶樓名.

    回覆刪除
  8. 好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
    💕開心萬事得🎈╠╣aΡpy週末💞
    ╔════❉•ೋ⊹ஜഐ๑════╗
    💛█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█¸💜
    💙█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_გ💚
    ╚════♪♫*¨*۩۞۩♩♬✾════╝

    回覆刪除
  9. 圓形馬拉糕,始乎要一件一件整。以前有方有邊,明顯係一底整出嚟再切。

    回覆刪除
  10. 我細個時都係用尼種茶壺,重有個籃,凍天可以保温架

    回覆刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...