運動

月前大病一場
減了四五磅肉
現在又吃又睡
已經幾乎回復原狀
近月懶了很多
幾個星期沒有跑步
近近地在西貢球場跑幾圈
出了一身大汗
感覺頗良好


小孩也來跑
原來還未夠兩歲
非常精靈
自己跑跑跳跳


另外一個小妹妹
跑了不久
扭計要抱抱


最後媽媽抱著她行


一隻大蝴蝶也來湊熱鬧


能夠抽空做做運動
是一種好習慣
可以做運動也是一種幸福
大家都不妨抽空
齊來動動
只要適合自己的
什麼運動也沒問題




34 則留言:

  1. 我只可以快行, 唔跑我 T-T

    回覆刪除
  2. 我都同意, 希望黎跟9月可以keep 住日日運動. 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有時間天天做,一星期做兩三天也無所謂。

      刪除
  3. 回覆
    1. 你說得對,我也有提到,不過,事實當時冇乜人正式跑,行的多。

      刪除
  4. 我是急步,不敢跑,怕傷膝蓋。

    回覆刪除
  5. 其實唔跑,行吓都好,最緊要持之以恆.

    回覆刪除
  6. 做下運動,流下汗,會好舒服!

    回覆刪除
  7. 保持規律的運動生活,人都心身健康好多.

    回覆刪除
  8. 最後媽媽抱著她行---->幫手加強對媽媽的鍛鍊^_^

    回覆刪除
  9. 我膝蓋唔爭氣,唔跑得,真羨慕EE可以跑步!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔得記得跑得可以游泳呀,也可行平路。

      刪除
  10. 近排太熱我都愉懶咗,看來要學下你勤力啲先得^^

    回覆刪除
  11. 哈~ ~ 我家大少同大小姐每星期都有二至三去球場做運動,我太懶一年都有一至二次乍

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃