風過後的晚餐

一星期兩場風
我都沒有特別預傋
星期六沒料到
星期日會掛八號風球
一心要留待
星期日到前院買菜
幸而心血來潮
買了一盒豆腐
於是用豆板醬+韓式麵醬
做個不太辣的素板
麻婆豆腐


再摷雪櫃
有半隻南瓜
兩隻番茄
還有豆卜
再加紫菜
做了這個素湯


玉豆亦是
星期六買的
下午八號風球
但非常大雨
所以沒有出街

所以沒有出街
玉豆亦是
星期六買的
兩餸一湯
風雨後的晚餐
也算有交待


午餐最簡單只吃意粉






34 則留言:

  1. 好友╠╣aΡpy週二🌩️晚安囉🌜🌛💤

    回覆刪除
  2. 唔係打親風都可以唔使煮飯嗎?
    咁有冇罐頭齋㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 打風唔煮飯,食風?
      屋企有午餐肉罐頭咋

      刪除
  3. 呢餐素菜啱哂我和大魔怪食呀!

    回覆刪除
  4. 打風唔駛驚,屋企點都會有啲儲糧 ;-)

    回覆刪除
  5. 打完又打,都冇乜準備咯.....

    回覆刪除
  6. 好味道呀。
    我家一定有啲乾糧睇門口,哈哈哈,唔會餓親。

    回覆刪除
  7. 無預備都可以整到有預備咁勁!!我都係麵,米粉,麵,米粉...hahha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企郷下來嘛,雪櫃多多少少都有啲剩餘物資。

      刪除
  8. 善用資源,不失禮. 好味兼有愛心的晚餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,好久冇見你。

      刪除
    2. 其實, 我常常到訪. 不過, 只是懶懶沒留言:)

      刪除
  9. 而家打風好似無咗我小朋友時要買罐頭儲糧的習慣

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有便利店,又有超市,真係唔使儲罐頭。

      刪除
  10. 我星期六日間都冇預過翌日會八號,都係夜晚再睇預測先至落便利店買定D嘢食。

    回覆刪除
  11. 果日去惠康買菜,真係好貴,最後買左好平既椰菜返家炒.

    回覆刪除
  12. 今次打風我都係清雪櫃乍

    回覆刪除
  13. 以前打風餸多數係罐頭:P

    回覆刪除
  14. 就算打風,妳家一樣咁好餸.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨