紫色秋葵


在前院買的紫色秋葵


灼熟後的
秋葵變回綠色
原來細隻秋葵較嫩滑


將秋葵同雲耳
用滾水灼幾分鐘
隔去水份
淋上
用生抽陳醋甜豉油薑蓉
做的醬汁
再加麻醬
味道真不錯
我原來不愛
秋葵那滑滑的感覺
現在也開始接受


29 則留言:

  1. 🌟╠╣aΡpy週日✨我好少買秋葵食
    好友☁。゚🌦️瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葵我現在開始接受。

      刪除
    2. 好友🌦️。゚。🌩️早晨☕午安好嚟☔
      💕齊齊╠╣aΡpy週日💞
      █▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█
      █▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█・゚。
      💜*¨◇💛∴º°¨💙¤*¨∵💚

      刪除
  2. 紫色未見過,煮完會變番綠色咁得意?

    回覆刪除
  3. 真係唔知呢款秋葵烚完會變色喎~

    回覆刪除
  4. 我食過一次秋葵咋. 這款變色好有趣. 😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好流行食秋葵
      可能係因溫度而褪色

      刪除
  5. 咁得意,煮熟變番綠色嘅,但我怕佢滑潺潺既感覺囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係因溫度而褪色
      我開始可以接受

      刪除
  6. 只要煮的時間短, 就無咁滑潺潺. 我細你好鐘意食秋葵架

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...