歐陽佩珊(1953年12月6日-2017年7月9日)


歐陽佩珊
雖然退出娛樂圈多年
大家可記得她
聽到她逝世消息
非常突然
也覺得十分惋惜
在那個電視黃金年代
她也佔上一席位

這張照片看來
和年青的汪明荃
真有幾分相像




這個小小特輯
描述了歐陽佩珊
的演藝生涯





32 則留言:

  1. 令人難過。我們那一代的藝人, 走了不少了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實她並未老呢,所以特別令人難過。

      刪除
  2. 回覆
    1. 真的很突然,其實她並未老呢,所以特別令人難過。

      刪除
  3. 佢話息影,那時候我都覺得突然,同埋覺得可惜…

    回覆刪除
    回覆
    1. 她息影得很早,轉去學中醫。
      其實她並未老呢,所以特別令人難過。

      刪除
  4. 佢都算係我哋那個年代的女神,走了~~真的惋惜...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實她並未老呢,所以特別令人難過。

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實她並未老呢,所以特別令人惋惜。

      刪除
  6. 我好喜歡睇佢做神鵰裡的黃蓉架

    回覆刪除
  7. 我都記得佢呀,小時候很喜歡看她的電影..

    回覆刪除
  8. 我唔識呢位明星~不過60多唔算大年紀好可惜...RIP~

    回覆刪除
  9. 我新加坡同事都居然記得佢, 仲要記得佢做過咩戲同邊個角色, 好勁, 連我都唔知(我細個屋企好嚴, 無得睇電視).

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...