廉價飯盒


大家印象中
西貢是遊客去的地方
消費不便宜
但其實西貢都有平嘢架
呢盒雙拼燒味飯
包罐裝飲品
$23元正
單拼只需$20元
以現在物價指標
真係好抵食
購買地點
就在街市燒臘檔
燒臘多吃
對健康無好益
但間中食下
少吃多滋味
其實我都是第一





34 則留言:

  1. 是否叫高記呀?聽朋友講過,我剛去過翠塘果邊....

    回覆刪除
  2. 其實食物不應用廉價和貴價來區分。總之自己負擔得起,好食就得喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我用錯字眼,其實我意思係話佢抵食。

      刪除
  3. 依家D嘢真係樣樣貴,好難會買到咁抵嘅飯盒架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且份量好夠,我一人食唔曬

      刪除
  4. 真係好平喎!仲咁多餸!

    回覆刪除
  5. 燒味飯耐唔耐食吓就好,應該幾冇益.

    回覆刪除
  6. 廿蚊盒飯,真係唔係度度街市都有.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有嘅,不過,係西貢來講真係好抵食。

      刪除
  7. 我都經常到西貢,消費隨意,漫步長廊,穿插老街,搜尋精品,哈哈!時間就如此經過。平安。

    回覆刪除
  8. 呢盒雙拼燒味飯包罐裝飲品$23元正好抵食

    回覆刪除
  9. 真係好抵食, 而家好難搵到

    回覆刪除
  10. 呢個價,舊區都唔易搵呀。

    回覆刪除
  11. 20蚊好鬼平!我揾唔到咁平嘅飯盒!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨