怡東一樓自助晚餐


今天參加
長輩的受浸儀式
晚上就在怡東酒店
一樓食自助餐
老中青三代廿多人
非常熱鬧

我們剛好在六時抵達


睇睇有乜食先
生蠔


海鮮類


長腳蟹
麵包蟹


甜品



冷盤


熱食




 以下我的食物
十字包好應節


生蠔鵝肝
我都試了少少
兩樣都不錯
龍蝦就麻麻


每樣吃少少
已經好飽



 魚生類都好新鮮
我沒有吃
所以沒有拍照
自助餐太多食物
真很難全部試遍
不過
大家吃吃談談
渡過了愉快的晩上



23 則留言:

  1. ♦・゚☁好友🌜瞓覺呢🌛💤╠╣aΡpy週一
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗🌟
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
    ──────────────╚═╝¨*✨
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     .∧_∧・。◇
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___・゚°★
    /└-(____/✬。。゚☆
    ✾ഐ❉۩۞۩*ღೋஜ๑

    回覆刪除
  2. 好多款式呀,我食自助餐,通常會試一D未食過和喜愛的,真係樣樣少少已很飽了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店自助餐係咁上下,我比較喜歡食熱嘢

      刪除
  3. D海鮮類好多選擇喎,這個自助餐應該不平吧?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店自助餐係咁上下,我都唔清楚幾多錢

      刪除
  4. 次次食自助餐個胃都勞碌 :P

    回覆刪除
  5. 自助餐最大特色是,一直吃,一直談談,其實都幾寫意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但就不宜常吃,因為多數會過飽。

      刪除
    2. 有時都會覺得唔環保,呢類餐經常剩下好多食物.

      刪除
  6. 好難每樣都食得晒,但!樣樣都想食

    回覆刪除
  7. 依家都係眼濶肚窄, 去食自助餐食唔到幾多.

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐