新樂下午自助餐


昨午
做跟得夫人
與老伴
舊同事午餐聚會



餐廳坐不算寬敞
但不太差


餐廳放了不少懷舊照片





蝦珍珠螺及青口凍食
加了一片燒牛肉
再加隻薑醋蛋
係咪好"騎呢"哈哈


熱食是我所喜
呢處的薑醋豬腳
非常好味


甜品款式不多
番薯糖水也不錯




這裏食物
種類雖不算多
品質都不錯
價格相宜
適合吃得不多的朋友
平日每位折實
平均$160.2元

題外話
昨天適逢我和老伴
成為老襯被困的紀念日
往年也不會特別慶祝
今年也不例外
昨夜只開了香檳
可能太簡單
blog友們都猜不到
所為何事


32 則留言:

  1. 與其話「被困」,不如話係兩個人一起開創屬於自己的天地啦。補祝「開創小地日」快樂,幸福滿滿﹗^_^

    回覆刪除
  2. 原來係結婚紀念日!好多人估關宅男事,包括我..hahaha...恭喜晒!唔洗大肆慶祝已經盡在不言中,sweet!

    回覆刪除
  3. 原來係結婚紀念日, congrats!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有首歌叫3年,咁我就唱給你聽當恭喜你啦…
      右30年,左30年,左左右右都不知多少年…
      祝珍珠婚快樂!

      刪除
  5. 祝珍珠婚快樂!祝你們永遠幸福快樂、日日甜甜蜜蜜!
    炒麵送香檳,真係估你吾到!

    回覆刪除
  6. 哦,原來係咁,可以咁平淡唔駛靠搞gimmick,證明感情非常堅固 ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!我們都是懶人,唔攪咁多。

      刪除
  7. 原來是結婚紀念日,有香檳都唔錯,我另一伴唔飲香檳,我的一套高腳杯本來就為呢日子用,但就變成一直收埋係角落.

    回覆刪除
  8. 蝦、珍珠螺加青口凍食又幾騎呢喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦、珍珠螺加青口本身係凍食,係我望騎呢加燒牛肉同醋蛋。

      刪除
  9. 海鮮我就麻麻地,我一定食好多薑醋同甜品呢

    回覆刪除
  10. 恭喜恭喜,祝你哋繼續恩愛下去!幸福美滿!

    回覆刪除
  11. 恭喜恭喜!祝你地日日都甜蜜蜜,開開心心,幸福愉快,身體健康

    回覆刪除
  12. 恭喜恭喜,紅寶石,藍寶石,跟住嚟.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨