韓國麵豉醬炆涼瓜


涼瓜實是苦瓜
香港人不愛苦字
所以管苦瓜叫涼瓜
涼瓜因為苦
有很多人不愛吃
或年長後
才會欣賞它的甘味
所以苦瓜
有個名字半世瓜
我曾經有
介紹過苦瓜的資料

今次
我用簡單配料
韓國麵豉醬
煮這個菜
想不到
味道又幾夾
我吃苦瓜
喜歡炆腍啲
入味啲
真係好好味









26 則留言:

  1. 我屋企一定有一樽韓國麵豉醬,因大陸做的真係有啲擔心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 博一博食埋呢次,下次不買,很欣賞你對食物危機的觸覺。

      刪除
    2. 我買香港牌子麵醬,韓國同中式的味道有好大分別。

      刪除
  2. 我未食過韓國麵豉醬呢

    回覆刪除
  3. 好友☁・゚♦又係時候瞓覺嚟★*¨✬
    我又夠鐘煲湯,洗菜啦☾。゚☆晚甜夢安睡

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,同你有時差。

      刪除
    2. 係啦...大家D用餐時間,差幾小時
      我晚餐時間...EE chan瞓覺嚟
      EE chan瞓醒...我才瞓覺嚟

      刪除
  4. 咁即是用了麵豉煮苦瓜,瓜就無咁苦,或是苦得嚟都好食??

    回覆刪除
  5. 淨係用麵豉醬炆涼瓜簡單又好味!

    回覆刪除
  6. 苦瓜炒蛋我好鍾意食,呢種煮法就沒試過.

    回覆刪除
  7. 我都鍾意炆稔的苦瓜 , 用麵醬炆更好味 .

    回覆刪除
  8. 我都係喜歡腍多啲,中意涼瓜炆魚

    回覆刪除
  9. 我用普通麵豉醬炆都好食,下次試吓用韓國麺醬。

    回覆刪除
  10. 我重係怕苦瓜,而家只是食到D

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大