花旗參素湯



花旗參湯水
最常見是用
響螺雞豬肉做配料
素湯如何煲會較好味
我用粟米加蜜棗
甘甘甜甜
我覺得也不錯
花旗參清熱降火
四季都可飲用
不過
花旗參不適合
體質虛寒人士
長期病患或孕婦飲
也不宜大量服用
我都只是簡中煲來飲
家中有的存貨
全是住在美國親朋所贈





材料
花旗參20g
粟米2枝
蜜棗2粒
(我用1粒)
水8碗
煲兩小時
便可須飲用
(3人份量)




24 則留言:

  1. 我又係收到啲花旗參,都係諗住焗水飲咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較寒淙,我唔受得,同時煮湯好飲呃啲。

      刪除
  2. 花旗參,我唔係咁鐘意佢嘅味道呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 都唔算,太濃就苦,家人唔喜歡。

      刪除
  4. 仲可以整花旗蔘蜜。^_^

    回覆刪除
  5. 花旗參我多數係焗水飲咋!

    回覆刪除
  6. 花旗參我多數係焗水飲咋!

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...