大大碗過橋米線


到[譚仔三哥]吃米缐
看餐牌
覺得過橋米線最抵食
有齊各種配菜
賣$49蚊
我們預傋一人一碗
落單阿姐非常好人
她提醒我們
好大碗
不如點一碗先
唔夠先再叫
食不完就好浪費
果然好大不碗



醬酸雲耳$10蚊


酸菜加肉醬
是隨米線附送的
果然夠飽
好抵食
至於味道方面
不過不失啦
簡簡單單又一餐





20 則留言:

  1. 員工的服務態度好...是很重要的!

    回覆刪除
  2. 49 蚊一碗都幾貴喎。我幾年前食過都要三十幾,一個人食太飽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港物價三級跳,不能和幾年前比。

      刪除
    2. 香港物價三級跳,不能和幾年前比。

      刪除
  3. 我只食過一次, 個時無咁貴呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港物價三級跳,不能和幾年前比。

      刪除
  4. 真係大大碗,仲有好多肉呀!

    回覆刪除
  5. 譚仔我都幾鐘意食架,佢個雞翼最好食

    回覆刪除
  6. 北角健威商場有間,搵次試吓先。

    回覆刪除
  7. 我去親都係食過期米線,又平又大碗唔使煩

    回覆刪除
  8. 其實我未食過過橋米綫

    回覆刪除
  9. 我食唔哂,太大碗了。好似三哥好食啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地要兩個人食,我呢個係三哥,

      刪除
  10. 家下好似好多地方都有三哥食~
    好多FAN 呢~

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐