假日閒情


星期日
到前院買菜
順便巡視花花草草
梅林一片翠綠
未知
寒梅可會開花



小小桃園
發現孤零零的一朵小花



遠遠又有一朵
半開的
也有一朵含苞待放的


鴿子
你在等誰??


魚池內的大錦鯉


兩條小魚
圍著大魚團團轉


第一次見
如此貎醜的錦鯉


狗狗也來逛花園


另一邊開的郁李花



都是零零落落
不及去年
這一朶很美


小小楓林
也因天氣關係
看不到紅葉


已經開始落葉
天氣欠佳
遊人也特別零落


回家吃過午飯
再到西貢墟
行一轉
天色濛濛的


一群鷹在海面上空盤旋
難道想捉魚??


另邊有健兒在扒獨木舟


海傍每逢假日的購物長廊


不知是否西貢
獨有的塑膠鎖


原來
真係有不少人俾錢


雖然
間中有毛毛雨
仍然有不少遊人





29 則留言:

  1. 下次一定要跟妳去前院行下先得!

    回覆刪除
  2. 那種鎖,我暫時都只係在西貢見到有,還要在那地質公園展覽館才有售.

    回覆刪除
  3. 雖然不是身在其中,但看完心境都舒暢咗,謝謝你的分享!

    回覆刪除
  4. 雖然不是身在其中,但看完心境都舒暢咗,謝謝你的分享!

    回覆刪除
  5. 雖然不是身在其中,但看完心境都舒暢咗,謝謝你的分享!

    回覆刪除
  6. 李花清清淡淡都幾靚呀。

    回覆刪除
  7. 那次到獅子會,我都見過一條好大的錦鯉,唔係好記得係咪就係你呢條(唔記得顏色)。果次仲見到有個小朋友在餵魚呀。^_^

    回覆刪除
  8. 塑膠鎖, 呢類野, 我覺得好無謂

    回覆刪除
  9. EE~你影花D 相好靚~呢幾日應該多去影下聖誕燈~~~

    回覆刪除
  10. 西貢每日都好熱鬧。海鮮又正。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...