波士頓餐廳午餐


一個冷冷的日子
走入一間歷史悠久的西餐㕔


大家認得這是那裏嘛??


波士頓餐廳午餐套餐


我愛喝的羅宋湯
熱辣辣的湯
配尚帶微溫的包包
吃吧
整個人都溫暖起來


有點可惜是朋友
點的忌廉湯只微溫又太糊
朋友喝了幾口
只好放棄


噢!焦點竟去了友友那裏


友友的碟中餐
的確很吸引
事實這個餐的確好味



 這碟
牛脷焗意粉也不錯
只是相片又走了焦


大家喝過這杯
這個午餐
感覺很完滿


哈哈
呢餐我哋食咗三個鐘
雞啄唔斷

謝謝好友們
陪伴過了開心的一天





27 則留言:

  1. 呢間餐廳對我有特別意義呢!

    回覆刪除
  2. 以前好鐘意去果度据扒!

    回覆刪除
  3. 七幾年我去呢間餐廳食午餐,嗰時個午餐都唔使七蚊……
    時間真的太快了!

    回覆刪除
  4. 我淨係去過灣仔果間咋

    回覆刪除
  5. 呢間在哪里?有些似喺荃灣?!

    回覆刪除
  6. 好耐冇過啦,N年前過食過唔多掂

    回覆刪除
  7. 我只去過据扒,都難揾位.

    回覆刪除
  8. 仲係學生時代, 食過一次咁大罷

    回覆刪除
  9. 灣仔果間我都去過一次,D食物都唔錯呀。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我地係坐得耐大咗,好在待應冇黑面,還替 我地添水。

      刪除
    2. 我地係坐得耐大咗,好在待應冇黑面,還替 我地添水。

      刪除
    3. 侍應冇黑面,又替我們添水,算唔錯。

      刪除
  11. 很寫意的午餐~~ 老牌餐廳幾有懷舊感覺~~~

    回覆刪除
  12. 我未食過呢間餐廳 , 食物樣子都唔錯喎 , 有機會都想去試試 .

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...