枸杞菜豆腐羹


枸杞菜豆腐羹

星期天
在前院買了
有機枸杞
雖然其貌不
還有沙
但非常新鮮嫩滑
用豆腐加上紫菜煮
最後
用蛋花作獻
有菜又有少少湯
雖是素食
吃起來也頗好味






24 則留言:

  1. 枸杞菜有種獨特味道
    幾吸引

    回覆刪除
  2. 有枸杞買嗱.. 加埋紫菜煮定好鮮 !

    回覆刪除
  3. 新鮮枸杞好正啊, 我之前間屋都有種, 不過搬左後無再種啦.

    回覆刪除
  4. 我都喜歡苟杞和紫菜湯,但兩者一齊煮就未試過……
    如果我做我會加些肉碎。

    回覆刪除
  5. 是假期才有得賣嗎,枸杞我好耐無食過了!

    回覆刪除
  6. 是假期才有得賣嗎,枸杞我好耐無食過了!

    回覆刪除
  7. ⊹。゚- ҈ -好友♦・゚☼早晨&午安喎*☁`☀
    ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥\(。◕ヮ^)/我起身嚟
    ┃┗┛ appy❥又一天開始•❣美麗星期曰
    ┃┏┓┃.•*¨`*•`*•❀*¨*ƸӜƷ¸.•*✿¨*ʚïɞ
    ┗┛┗┛♡唔少得❤開心萬事得呢ღ
    ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═╬♧╬╬♣╬═

    回覆刪除
  8. 枸杞菜煲湯我都幾鐘意架,飲落感覺好舒服

    回覆刪除
  9. 瘦肉滾枸杞加隻蛋也不錯 !

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...