素食嘉年華2015(現場照片)


第一次
參觀素食嘉年華
非常熱鬧
場地非常大
[三育書院]
建於上世紀三十年代末
具有殖民地色彩
今天天氣又好
藍天青草地
真是好時光



我們
十點多鐘去到
已經很熱鬧


即場
有健康小吃
製作售賣







穿過這主樓
到另一草地
這邊範圍更大







有不少素食
熟食售賣
大會有盒派發
我們自己帶餐具



食物也不太貴
這邊是中式的







西式素食
尖沙咀有店


有非洲鼓表演



有政府官員作主禮嘉賓


這所學校環境真好


到中午時更多人


我只在此處
買了一支醬油



大約一點就離開
學校非常慷慨
騰出球場
讓入場人士泊車


素食嘉年華
其實都是講飮講食
沒什麼特別
我反而覺得
今次不枉此行
就是參觀了這所校園
這樣的學校環境
在香港
十分難得
能夠在這裏
讀書真幸福



32 則留言:

  1. 素食,我喜歡係普通基本既野,花巧扮乜扮物既味道,反而有點抗拒,呢間學校好遠咁喎!

    回覆刪除
  2. 素食,我喜歡係普通基本既野,花巧扮乜扮物既味道,反而有點抗拒,呢間學校好遠咁喎!

    回覆刪除
  3. 呢度好似成日係電視劇見到

    回覆刪除
  4. 這間三育書院是在香港那邊嗎?
    我記得有間好像是可以寄宿,但校址卻在大澳門那麼遠,只不知是否同一學校?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是九龍清水灣,不過還未到大澳門~

      刪除
  5. 好似外國寄宿學校咁呀

    回覆刪除
  6. 我最後去唔到, 拜山拜到好鬼晏><
    尋日都幾曬, 不過地方好靚, 唔講都唔知係香港!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我地早上去,下午就走人,呢間學校環境真徐好好~

      刪除
  7. 三育位置上都唔算就腳,但係都好多人去捧場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋幅blog頂幅相靚靚。

      刪除
    2. 佢其實交通好方便㗎.
      頂相是橋咀呀!

      刪除
  8. 心心都幾喜歡這款醬油!(''-^.^-'')

    回覆刪除
  9. 從未聽過有呢類活動,好介紹!

    回覆刪除
  10. 素食都有嘉年華會,真係幾特別.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...