假日閒逛前院買菜記


我的
長長暑假終於結朿
假期後特別忙碌

趁昨天是星期日
到前院買菜

見到靚靚的紫色花


原來是茄子



大家想像到
這是什麼植物嗎??
可以吃的


果子內有乾坤


就係芝麻呀



夏季較少蔬菜
我買得不多
買得多
雪櫃也放不下





用包菜紙包著
放入膠袋
再放入雪櫃
可擺放多天
包菜紙可循環再用
切勿浪費








46 則留言:

  1. 兩種花,我都估唔到是什麼食用植物呀。>_<

    回覆刪除
  2. 原來芝麻是這樣的.....真係未見過.

    回覆刪除
  3. 成棵芝麻都係第一次見

    回覆刪除
  4. 原來就係芝麻...心心都係第一次見...多謝EE的介紹呀!(''-^.^-'')

    回覆刪除
  5. 人哋話芝蔴綠豆咁小事,原來芝蔴果實也不少,真是大開眼界.

    回覆刪除
  6. 開學日先黎落雨~今日唔少家長都好頭痕~

    回覆刪除
  7. 有機新鮮蔬茶,好健康呀!

    回覆刪除
  8. 看到那包菜紙就想起這邊是用來包fish & chips。
    而這裡的唐人大多很慳家,包菜只用報紙呢!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 唔係牛油紙,似用來包fish & chips果種.

      刪除
  10. 原來芝麻是這樣種的 , 又學多左野呢

    回覆刪除
  11. ✬*¨★好友☀。゚。☼天天早午晚安好☁*`⊹☾.•✫
    俾多些時間我回覆哂精神先上網•和大家見呢

    回覆刪除
  12. 第一次看芝麻,是這樣。謝謝你!

    回覆刪除
  13. 開眼界.. 粒粒芝麻來不易 ! 謝分享.. ^^

    回覆刪除
  14. 睇落食碗芝蔴糊由頭至尾真不少功夫呀!

    回覆刪除
  15. 芝麻… 原來喺咁… 真是得來不易呢!

    回覆刪除
  16. 芝麻… 原來喺咁… 真是得來不易呢!

    回覆刪除
  17. 第一次見到芝麻係咁樣,咁!包菜紙係邊度有得賣

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...