翠華下午茶


已經好久
沒有幫襯翠華
上星期到[將軍澳店]下午茶




一位年輕人的最愛
聽說他每次來
都點同一樣
大蝦撈麵



我哋三人
都點同一款
下午茶套餐
魚蛋河
魚蛋幾彈牙
不過湯底清啲更好


海南雞半隻
百幾蚊半隻

可能係拆左骨啦
望落份量非常小
幸好滑滑的亦有雞味



脆豬$18元一隻
都幾貴
4個人食左兩隻
尚算保持水準



 三個
下午茶套餐
一碟撈面
兩個脆豬
半隻雞
一杯紅豆冰
盛惠三百幾
都唔平架




39 則留言:

  1. 呢度的下午茶餐質素唔錯,價錢總算和質素叫相符.

    回覆刪除
  2. 下午茶價錢拍得住午餐!

    回覆刪除
  3. 其實算幾貴
    幸好食物水準不算差

    回覆刪除
  4. 碟海南雞真係少,加啲伴碟/底菜整大d都好吖

    回覆刪除
  5. 試過一次海南雞, 覺得稍生, 叫待應弄熟一些, 但他說做不到!

    回覆刪除
  6. 剛睇到佢奶茶加到廿一蚊, 巧貴呀

    回覆刪除
  7. 而家翠華越食越贵、聽講一杯奶茶加碟咖喱牛肉飯加到九十幾!而且間間出品都不同。

    回覆刪除
  8. 翠華現有連鎖店?這個我真不知啊!
    在十多年前我常到中環那間,那時吃碗牛丸麵也超貴呀,要廿多元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我三十幾年前食果間係新蒲崗呀,而家還係樹.

      刪除
  9. 餐飲業价錢都在提升呀!

    回覆刪除
  10. 差不多兩年冇幫襯佢 , 因為前年我到尖沙咀嗰間吃過 , 食物制作好馬虎又唔啱口味 , 我記得嗰次食魚蛋粉他竟然幾粒魚蛋全沒有分開 , 好似街市檔口賣魚蛋一樣成版放在河粉中 , 又唔夠熱 " 差 "

    回覆刪除
  11. 我屋企附企冇乜好食,只有翠華較好D,所以我成日幫親

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過都幾貴,而且唔係間間做得好.

      刪除
  12. 雖然剛剛食完野 , 但睇見又肚仔餓添 ^^

    回覆刪除
  13. 我反而成日幫襯翠華!!haha..次次都係係奶油豬同魚湯米線!

    回覆刪除
  14. 百幾蚊半隻--->EE幅相果度係咪算係1/4隻?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都咁問侍應.佢話係半隻

      刪除
    2. 佢好似用「燒春雞」入面果d「春雞」黎做「海南雞」咁,半隻...咁細隻。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐