半葷素晚餐



天氣熱
有些少湯水
好似較易入口
南瓜 豆腐 番茄
還加兩隻冬菇
味道頗清甜




有機芥蘭
好幼嫩
簡簡單單
用蒜片加紹酒炒
已經好吃



[爭鮮]$15元魚頭
大大個要分兩餐

半個魚頭
鹽加黑椒醃
然後用易潔鑊煎焗
十分鐘已攪掂
食到好滋味

至於另一半
可留作午餐放湯煮粉



呢隻
有機茘枝好貴
$35蚊一斤
但真係好好食
我買左$20蚊
少吃多滋味

食呢種
惹火食物
一定要忍口






28 則留言:

  1. 我好喜歡蒜片炒芥蘭, 魚頭兩食, 正!

    回覆刪除
  2. 有時我會用魚頭滾粥,吃落有點像魚雲的感覺!

    回覆刪除
  3. 芥蘭吸引啲,因為呢度冇呀

    回覆刪除
  4. 見到荔枝就流口水啦!

    回覆刪除
  5. 個湯唔錯喎,簡單方便又有營養

    回覆刪除
  6. 茘枝我好耐冇食~其實係好食~不過驚上火~忍口呀

    回覆刪除
  7. 少肉多菜。酸酸甜甜。開胃呀!

    回覆刪除
  8. 個湯有蕃茄同南瓜,應該會幾甜同醒胃。

    回覆刪除
  9. 尼餐簡簡單單,但!好豐富,我食荔枝食到好燥

    回覆刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...