Mac mimi

Mac mimi
個係我部新電腦嘅型號
其實佢一部桌面家用電腦
體積比以前舊電腦
細好多
淨機價$3780
係蘋果最平嘅電腦
另外要自己買mon鍵盤同mouse

Philips21寸mon$1050
還有36個月保養


好唔好用
咁當然好用過我部舊機啦
只是好多野仲未適應
所以用起來仍然雞手鴨腳
但部電腦
有樣嘢非常之聰明
就係用聲音輸入文字
非常準確
 我呢篇blog都係用聲音輸入法寫架



28 則留言:

  1. 聲音輸入法真係好方便啊, 我都想試試. :)

    回覆刪除
  2. 而家聲控程度相當準確,但一定要有把靚聲,好似我啲老牛聲就未必聽懂!
    再,我覺得識別普通話能力更比粵語為高。

    回覆刪除
  3. 用聲音輸入法啱我呢d唔識打中文嘅人.

    回覆刪除
  4. 靠把聲都唔錯喎,啱我呢D懶人呀!

    回覆刪除
  5. 聲控回留言
    洗緊碗都可以回覆Blog
    以後就更有效率

    回覆刪除
  6. 用聲音輸入文字,確係好適合我哋呢類寫blog人

    回覆刪除
  7. EE真追上時代。

    回覆刪除
  8. 妳部蘋果電腦仔,有聲有識兼靚仔。

    回覆刪除
  9. Philips的Monitor,幾好用,性價比屬於「值得推薦」。

    回覆刪除
  10. 語音輸入法好吸引喎!
    等我部機收工都試下先

    回覆刪除
  11. 聲音輸入? 我記得N年前都有過類似嘅中文輸入法

    回覆刪除
  12. 轉咗用apple~真係要一段时間先適應到呢~!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐