桃花放


在前院
(西貢自然教育中心)
看過紅葉
梅花亦凋零
現在輪到桃花出場


這品種平時常見









紅桃也較多見




這個白色品種
我就好少見





45 則留言:

  1. 以前細時每年我父親一定擺桃花.....過年的!

    回覆刪除
  2. 桃紅萬戶慶新春!
    桃花是新年的賀年花之首!亦是最受大眾歡迎!

    回覆刪除
  3. 桃花, 過年係大派用場啦, 夠鮮艷呀!

    回覆刪除
  4. 桃花咁早開哂,過年D桃花咪賣唔出囉!

    回覆刪除
  5. 新年妳會唔會擺桃花呀?

    回覆刪除
  6. 前面的桃花開完花後結的果就是我們在街市可買的小桃果.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,我家鄰居以前也有一株長滿桃果的桃樹,不過桃果很酸

      刪除
  7. 真唔知點解咁多人喜歡在新年買桃花,是想行桃花運嗎?

    回覆刪除
  8. 好靚呀!~~
    就黎過年~應該唔少人屋企會買呢~

    回覆刪除
  9. 見到桃花,突然有d過年氣氛

    回覆刪除
  10. 話咁快又有咁多靚花睇~~ 影得不錯呀~~~

    回覆刪除
  11. 今年d桃花算不算早開了?仲有兩星期先新年。btw,其實我唔係好識花ge特性...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咶D係非賣品,遲早開都沒所謂。

      刪除
  12. 桃花令我想起小時候 , 爸爸臨近農曆年一定會買桃花和金桔回來做攞設的 .

    回覆刪除
  13. 大自然自動換季
    四時景色各有特色

    回覆刪除
  14. 有些商場已擺放了大桃花迎新春。

    回覆刪除
  15. 哈哈!小蜂蜜都來賞花...........................................^^'''

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日