堅彌地城新海旁(不是堅尼地城)


從堅尼地城
港鐵站A出口



從士美菲路向前直行



堅彌地城新海旁
是(堅彌地城)
街道牌
寫得好清楚


右邊是
消防局


對面
海旁有個巴士總站
路旁種了一排洋紫荊


巴土旁邊海邊
有人垂釣


另一邊海旁
也是一排洋紫荊
有長椅
讓大家可坐下欣賞海景


當日天氣欠佳
仍然看到
海上交通繁忙


煙籠中的昂船洲大橋


若果天氣好
海景一定好靚


天氣好
要再來欣賞海景





36 則留言:

  1. 環境唔錯喎 , 閒來冇事坐在海旁吹下海風 " 正 "

    回覆刪除
  2. 有港鐵方便得多
    值得去探索一下

    回覆刪除
  3. 我也喜歡行海邊、碼頭的地方,感覺很free 同舒心!

    回覆刪除
  4. 香港島我都唔熟,近年只會去西環買海味。

    回覆刪除
  5. 我奶奶係西環住 , 同袁生每次番去都見到有好多呀叔係度釣魚 , 但海旁好大風 , 每次經過都吹到頭髮亂了 ^^

    回覆刪除
  6. 寧靜優美和舒適的地方。

    回覆刪除
  7. 家下呢個天氣~望向對面海~除咗白色~乜都睇唔到~!

    回覆刪除
  8. 堅彌地城冇去好耐 , 從妳貼照片看到它轉變不少 !

    回覆刪除
  9. 我印象中係堅"尼"地城呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處街道牌的確寫"堅彌地城新海旁",以前的師爺冇統一譯名.

      刪除
  10. 哈哈, 我連有條咁大條既昂船洲大橋都唔知, 夠晒大鄉里.

    回覆刪除
  11. 估唔到市區都有咁好風景位~ ~

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食