晚餐在將軍澳中心


日前放工後
到將軍澳中心
食晚飯
順便逛街

呢處原來好多店
我地揀左海港




因為時間尚早
所以人
但其實大部份檯
已經有客人訂左


老伴愛吃魚
龍躉兩味好滋味


西芹都好好味


加多一個
日式雜菜煲
已經太多
食唔晒


$8蚊一碗紅豆沙
就要試下
雖然並不出色
但不會太甜
只係太杰



埋單$270蚊
都算幾抵食
有機會要
試其他菜式

將軍澳唐德街9號將軍澳中心G24B號舖

港酒家



30 則留言:

  1. 晚飯 $270 蚊, 都唔貴嘅, 最緊要係好食囉!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我地岀街食都唔係好方便架,要坐車

      刪除
  3. 我去過這間好幾次,唔錯㗎!

    回覆刪除
  4. 海港我在港時都會去!但未去過將軍澳嗰間,旺角和上水常去!

    回覆刪除
  5. 哈~我住咗呢附近咁耐~都冇試過呢間中菜架~pop corn 嗰d就試過哂~

    回覆刪除
  6. 哈哈…我好耐冇食龍躉呀,俾你講到心思思,流哂口水!

    回覆刪除
  7. 九龍城碼頭果間海港我食過,好抵食。下次試吓將軍澳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 九龍城碼頭果間海港我都食過,都幾好

      刪除
  8. 嘩!兩個人食,仲食賣龍躉tim,真係超抵喎

    回覆刪除
  9. 將軍澳離我太遠,所以極少過去食嘢...

    回覆刪除
  10. 海港好多分店, 大部份都幾好...又抵食 !

    回覆刪除
  11. 海港係幾抵食呢, 不過我地果頭無分店.

    回覆刪除
  12. 碟龍躉睇到我流晒口水

    回覆刪除
  13. 多兩個人可以試多兩款野

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...