‧飯聚在海港



興趣班同學
約一起慶祝中秋節

在土瓜灣海港聚餐
點了一個全包宴
因為有十七人
想再加菜
侍應哥哥非常友善
告訴我們
每碟菜份量都好人
只另外加點一隻燒鵝便可


燒鵝一隻
海港名菜




呢個大概是魚肚羹
幾足料



乳豬拼盤


螺片西蘭花



炸子雞



上湯龍蝦伊麵
好味


魚兩食
我沒有看菜單
好像是龍躉
幾鮮甜
但肉質較腍




炒飯不油膩
唔錯



芒果糯米糯
內面奶皇餡
我地有十七人
所以另加半打


其中還有漏拍青菜一碟

呢餐結賬加上我們另給小費

都係$2100大元
十七個人
每人$125元
大家都覺得好抵食
而且海港食物水準也不錯呢
分店又多


我地幫襯呢間
地址
土瓜灣龍翔灣




48 則留言:

  1. 碟碟都好大碟,見到燒鵝真想大啖大啖咬落去呢

    回覆刪除
  2. 好抵食呀! 我好耐無食燒鵝啦, 呢邊無燒鵝食架.

    回覆刪除
  3. 我多數去上水嗰間海港 , 好旺架 ! d 燒鵝真係幾正 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 海港幾乎都咁旺,土瓜灣呢間算冇咁旺

      刪除
  4. 我去過幾間海港都唔錯, 有時海鮮做特價更抵.

    回覆刪除
  5. 好抵喎,1張枱坐17人,好熱鬧呀。

    回覆刪除
  6. 咁個侍應又真係幾老實,以客為先唔硬銷,抵讚。

    回覆刪除
  7. 咁多嘢食,又好抵喎。

    回覆刪除
  8. 每人$125元又真係好抵食

    回覆刪除
  9. 呢間海港係我老爸嘅後備飯堂

    回覆刪除
  10. 真係好抵食,碟碟份量頗大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 份量好足呀,我地十七人只加左隻燒鵝,已經好夠食

      刪除
  11. 嘩!好想食呀!^^'''

    回覆刪除
  12. 嘩....125元有咁多好嘢食....! 扺呀

    回覆刪除
  13. 咁多嘢食~又老友GATHERING!~一定好開心~

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐