西貢午餐


上星期忙了五日
又可休息幾天
過兩日又是忙個不了

今早在西貢辦完事
剛巧碰見相識多年的朋友
大家有好一段日子沒聚頭
於是一起食午飯

呢間茶餐廳
地方不
非常旺場



鴛鴦扒餐





咸菜炆腩肉

例湯煲得好夠火侯
腩肉炆得好腍
檸檬茶也合我心意





每個下午套餐
$36
食物做得中規中矩
所以非常好生意
原來 Open Rice都有文章介紹





西貢普通道68號
地下

海盛餐廳





53 則留言:

  1. 我住那區茶餐廳多得很,水準參刺不一!

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢市中心都好多,水準太差很快被淘汰

      刪除
  2. 咸菜炆腩肉好似好吸引喎,例湯係咩湯呀???

    回覆刪除
  3. 條街名幾特別-----「普通通」。$36蚊有湯有野飲,都已經好過大X樂喇。

    回覆刪除
  4. 36元好抵食,值得一試。ykk都間中走入西頁吃飯。8月初時,仔仔回港時入黎一次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢好多食店,中西餐任君選擇

      刪除
  5. ✿∧∧.•°° MY █▄♡vE 好姊妹。。゚❀•*¨
    ✿・ω・)◇¤°☾。゚☁•*¨✬瞓覺覺豬喇喂*゚♦甜夢安睡 ・゚★
    ✿⊂ノ。・゚゚咸菜炆腩肉...炆得夠腍也合我心意...真係好吸引

    回覆刪除
  6. 鴛鴦扒餐係咪牛扒同雞扒啊? 好似好好味啊. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢好似叫什扒,可以隨意配搭,呢個係豬同牛呀

      刪除
  7. 雖然香港啲嘢貴咗好多,但咁嘅價錢又有湯又有茶真係好平。

    回覆刪除
  8. 難得水準不錯又價錢大眾化

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D係大眾化食店,水準好參差,呢間算唔錯

      刪除
  9. 鴛鴦扒餐個獻汁怪怪地,像辣椒醬啵!

    回覆刪除
  10. 中規中矩都好生意算唔錯,但重點是遇到故友,這就更開心.

    回覆刪除
  11. 下午茶餐 $ 36 好抵喎 , 份量都算幾大 , 比起大字快餐好得多了 .

    回覆刪除
  12. 閒時到西貢走走,行行海旁,真是一樂也﹗

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 係滿記斜對面呀,你一下次入開來,同你試下佢地下午茶。

      刪除
  14. 兩樣都好好味喎, 我兩樣都想試.

    回覆刪除
  15. 36元一份午餐 ,抵食!

    回覆刪除
  16.  ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚¸.❀•*¨⌒✿
     ┃┗┛ appy♡各位好友⌒º°
     ┃┏┓┃ ¨*•⊹♡天天開心萬事得
     ┗┛┗┛  ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı*゚*°•♩。♪.♬。♫*
    •*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚愉快星期二*♦。゚
    我起身喇•*¨*❤回哂E-Mail 我就出門行街市呢

    回覆刪除
  17. 我以前都在西貢讀書, 多數在市中心食午飯的

    回覆刪除
  18. 我呢排都少咗去西貢, 依家每逢假日西貢碼頭都有小檔, 網球場外的木凳被阻擋, 無得坐低睇狗仔.

    回覆刪除
  19. 相請不如偶遇.......午餐小聚!

    回覆刪除
  20. 這間未有幫襯過,試試。

    回覆刪除
  21. 這間我都有去過....係幾得的...!! 又靚又好扺食

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...