粥品套餐



是日老伴接我放工
因為太累
決定罷煮
於是到將軍澳東港城搵食
時間尚早
行左一陣電器舖
預傋食飯
但唔知食乜好
見到有間粥店
竟然有晚餐套餐
晚飯食真係好似未試過
不如就試下


菜乾骨粥
豬骨好腍
而且好大碗
粥底綿綿的
味道尚可以





隻粽真係麻麻
可能番蒸
冇左熱辣辣
香噴噴的感覺



套餐還有一杯豆漿



日式豬軟骨
真係軟到連骨都食埋
可惜個湯底咸左小小





炸腸粉太薄
油炸鬼亦唔夠脆



呢個價錢唔算貴
已經食到好飽

對連鎖粥店
其實冇乜期望
質素已經俾想像中好
間中食下都唔錯




東港城將軍澳重華路8號東港城第1層187A號舖   



30 則留言:

  1. 喺香港,食嘢真係好方便。

    回覆刪除
  2. 個菜乾粥幾好喎, 個套餐都好多野食. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 食得好餓架,不過,隻粽就麻麻

      刪除
  3. 我食過油麻地個間, 真係把鬼

    回覆刪除
  4. 海皇D粥冇以前咁好食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 連鎖粥店,越開越多,水準係咁上下

      刪除
  5. 海皇粥我都試過, 但覺得味道都係麻麻 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 連鎖粥店,越開越多,水準係咁上下

      刪除
  6. 碗粥冇味精呀?
    我麻麻地食粥,尤其出面食多數都有味精@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 粥肯定有味精,但我只係食左少少,又唔覺好重味,我對粥都係麻麻地

      刪除
  7. 好耐以前海皇都ok, 依家差好多, 食完好口乾, 好少去食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 連鎖粥店,越開越多,水準係咁上下

      刪除
  8. 粥配糉三十幾蚊又抵食喎, 呢個餐應係近期先有.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個餐唔食粽可以換米粉,都食得飽架

      刪除
  9. 我反而想食粥都會夜晚食,非常中意食粥,可惜怕肥好少食lu,所以你呢餐我覺得流晒口水!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 係呀,粉皮太薄,所以包到甩皮甩骨

      刪除
  11. 以前我返親香港的第一餐就是食海皇,今次無食囉。

    回覆刪除
  12. 我都係鐘意舊式嗰啲獨立粥麵舖, 可惜依家買少見少.

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊式嗰啲獨立粥麵舖,,依家真係買少見少.

      刪除
  13. 食粥...我都岩, 但海皇的出品就真係麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係麻麻,但間中食下又冇問題

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐