西貢遊之海鮮餐



朋友入西貢半天遊
第一擊
西貢海鮮餐

豉汁蟶子
好冶味
蟶子




西貢吃海鮮
必吃的
咸鹹菜的懵仔魚




粉絲蒜蓉蒸扇貝



蒸鮑魚


這個墨魚餅比上次失色


大肉蟹
蟹肉鮮美
只是缺了蟹羔


鹽焗雞也不錯


辣洒花螺
幾好味


還有飯後果



還有還有甜品
為其中一位朋友仔
提早慶祝生日


Happy birthday to you




這頓海鮮
吃得豐富

海鮮自攜
呢餐合共
$1890元

大家若果想抵食
到街市買海鮮較平宜


富雅海鮮酒家

西貢海傍街27號地下

2792 6621




44 則留言:

  1. 我食過最好味嘅海鮮餐, 係布袋澳

    回覆刪除
  2. 好豐富既海鮮餐啊, 我最喜歡扇貝, D粉絲仲正. :)

    回覆刪除
  3. 聽你講過,但未食過懵仔魚,有機會試吓先.

    回覆刪除
  4. 返親香港都想去,西貢對我嚟講都幾遠。

    回覆刪除
  5. 嘩~好豐富~哈~我未試過去西貢食海鮮~!

    回覆刪除
  6. 這個夏秋時間, 蟶子好爽甜..最岩食呀 !

    回覆刪除
  7. 食完餐咁豐富的海鮮餐,仲有生日蛋糕,真是大滿足 (•‾⌣‾•)

    回覆刪除
  8. 西貢的海鮮餐依然咁吸引~~ 食咗咁多好嘢仲可以有下文, 食力厲害呀~

    回覆刪除
  9. 好多野食, 樣樣我都啱..

    回覆刪除
  10. 由地胆EE帶領, 一定平靚正!

    回覆刪除
  11. 我也喜歡時不時入西貢吃海鮮,然後行行海旁,吹吹海風,真是一樂也。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...