鯖魚滾粥


早前超市特價
買左幾塊鯖魚
用過來煮意粉
多數來食
有次見朋友仔samwei
用來煮粥
我又試下先



眉豆花生煲個粥底
煮"杰"粥比較飽肚
煎香魚柳
放落粥滾幾分鐘
便成
效果都唔錯






42 則留言:

  1. 煮"杰"粥比較飽肚---->唔知係大勢定係咁橋我成日碰到,街上不少粥都是很稀的。

    回覆刪除
  2. 我不喜歡吃⊹•♦°煮"杰"D粥..
    潮洲煲粥...用眉豆花生煲個粥底...才煎香魚柳啊
    ♬¤話咁快。°晚安。*♦・゚☁•覺覺豬.•*Zzz¤

    回覆刪除
  3. 鯖魚用來煲粥?真係第一次見咋

    回覆刪除
  4. 如果有埋腸粉, 就一流喇

    回覆刪除
  5. 謝謝你教路用眉豆花生做粥底!

    回覆刪除
  6. 煎咗先至煲,係唔係去腥?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 稀粥也好,我最唔喜歡粥米還米,水還水那種

      刪除
  8. 出街食粥唔好彩會食到「化學粥」,話用粥膽煮幾個字時間攪掂,所以都係好似EE自己煲粥咁好的!

    回覆刪除
  9. QQ也很喜歡軟綿綿的粥。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. "杰"同"稀"都冇所謂,最重要係綿綿的

      刪除
  10. 粥好綿,鯖魚粥第一次聽咋

    回覆刪除
  11. 鯖魚粥健康,煲得又綿又滑!

    回覆刪除
  12. 我覺得綿粥好以食飯仔咁。

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. "杰"同"稀"都冇所謂,最重要係綿綿的

      刪除
  14. 天氣炎熱.......食粥濕濕地開胃D!

    回覆刪除
  15. 我用果D係煙燻過架,呢D係咪?否則好大陣味。

    回覆刪除
  16. 未試過呢款粥喎~就咁睇又好似唔錯咁呢~!

    回覆刪除
  17. 鯖魚....好貴呀 ..!!
    EE 用鯖魚煲粥....我都想食 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 急凍唔貴,做特價十元八瑰都有.

      刪除
  18. 鯖魚煮粥, 唔會腥咩? 我煎都覺腥喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎香可以去腥,不過,不愛吃魚會覺腥架

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐