南瓜煮棑骨




天氣熱
不大想留在廚房太耐
不過
呢兩日都岀左街
今晚
簡簡單單煮個鎹就





最近跟朋友仔
學做左酸梅醬
今次用左一湯匙醃排骨
味道都幾好

呢隻係本港出產南瓜
體積好細
可以連皮食
質地比較粉,一樣好食







37 則留言:

  1. 昨夜我就用南瓜煲唐腓.....飲足三大碗呀 !

    回覆刪除
  2. 南瓜,我都鍾意食。荔竽南瓜煲,送飯食好夾的。^_^

    回覆刪除
  3. 南瓜好食又有益,煮排骨好配搭。

    回覆刪除
  4. 南瓜好食...配搭多呢...正..正.呢

    回覆刪除
  5. 我鍾意用南瓜煲湯, 但原來皮膚有事唔食得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中醫話南瓜濕,所以平時都唔好食太多

      刪除
  6. 南瓜是百搭,又富營養,我都喜歡!

    回覆刪除
  7. 我煲南瓜粥,加埋粟米添。

    回覆刪除
  8. 我呢2日冇出街~留咗喺家做宅女~!

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 很不錯的配搭。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐