飯聚在鴻星


有朋自遠方來
老友從澳洲來港
大家相約飯聚
選了交通方便的的旺角
但又不太習慣旺角的熱鬧
想來想去
就定在旺角火車站
隔鄰的新世紀廣場~鴻星

幾位女士坐下
自然說個不停
大家都愛吃清淡
所以只點了幾味
簡單小菜

鎮江醋燒骨
份量好輕盈
燒焦了少許
醋香不足



炸脆豆腐
外脆內滑
好味
吃剩三粒才記起拍照


牛膀豬踭湯
"湯渣"
個湯相當不俗
好味道


帶子百合炒玉蘭
不是西蘭花
竟是芥蘭
覺得不大配合


雜菜煲是行貨
不過不失


呢個蛋白杏仁露
侍應話真係手磨
我不愛吃杏仁
都覺得唔係沖劑
但問題就來啦
蛋白就咁加入杏仁露中滾熟
係咪咁架
雖然我覺得咁煮冇問題
但製作是否馬虎左呢




43 則留言:

  1. 食肆想好似做滾水蛋咁做杏仁露卦!

    回覆刪除
  2. 。゚♦☁*゚晚安✫*°•★甜夢☁。゚☾。
    *°•話咁快又到週三喇喂*°•*¨❉•
    ┃╲━ ── ━╱┃
    ┃┳▄╮░╭▄┳┃
    ┃╰▀┛▄┗▀╯┃
    ╰─╮╰┴╯╭─╯.¸.•*¨*❀
    ..¸.•*¨*✿.¸.•*¨*✿

    回覆刪除
  3. 既然咁點解唔炖仲好啦!好彩其他野都好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔喜歡有杏仁味的食物,試左小小,味道ok,但我見其他人好似唔係咁整。

      刪除
  4. 有些酒樓的糖水質數真的很一般 好求其呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔喜歡有杏仁味的食物,試左小小,味道ok,但我見其他人好似唔係咁整。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我其實唔喜歡有杏仁味的食物,試左小小,味道ok,但我見其他人好似唔係咁整。

      刪除
  6. 係咪想比啲客睇到有蛋白呀?

    回覆刪除
  7. 酒楼的紅豆沙,用蒸淋紅豆打蓉,加水糖加生粉做芡。

    回覆刪除
  8. 我以前係新世紀office返工,都試過鴻星,都是一般,反而會去對了翠園.

    回覆刪除
  9. QQ對杏仁都麻麻架!-->.<--

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔喜歡有杏仁味的食物,試左小小,味道ok,但我見其他人好似唔係咁整。

      刪除
  10. 鴻星家下麻麻哋~同埋價錢貴咗~唔係咁抵食~!

    回覆刪除
  11. 妳大真係幾多飯聚喎,証明妳朋友夠多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔算多飯聚,不過,香港有聚會也是飲荼食飯...

      刪除
  12. 現今鴻星不及美心八月居, 不過, 最緊要是好友能聚首一堂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少出街食飯架,所以唔知邊間好食。

      刪除
  13. 我都食過炸脆豆腐,真係唔錯!ヽ(´▽`)/

    回覆刪除
  14. 這個月好多朋友都要招待來賓啊! 原來有你份, 我都剛剛忙完了.

    回覆刪除
  15. 鎮江醋燒骨, 炸脆豆腐...兩樣我都喜歡~~

    回覆刪除
  16. 鴻星的水準一直都幾好....食得過..!!
    EE 好識揀啊

    回覆刪除
  17. 早幾日酒樓食飯,最後個甜品係杏仁露,都係沖出黎,呃錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢個就唔似沖出黎,但就將蛋白"陸"落去。

      刪除
  18. 我記得鴻星以前出名石頭魚,唔知而家仲有冇呢?

    回覆刪除
  19. 係咪咁啱嗰日入唔到西蘭花所以用芥蘭代替呀?

    回覆刪除
  20. 我反而覺得大大舊蛋白幾好喎!

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...