旺角街頭



好久沒出旺角
怕了他的喧鬧
復活節假期最後一天
陪老伴到旺角辦點亊
真係好擠迫
行行重行行
在步行街見到這一幕
大叔落力表演
也吸引不少觀眾呢



有人唱歌


即影即有照相


睇相
女子身旁的男子好年青
原來青年男子也愛看


又係影相
奇怪人人有手可拍照
什麼人會幫襯

辦完事行轉頭
見幾個年青人拿著
毛毛公仔在拍照
原來如此



大叔有新招呀


有板有眼
服左佢








67 則留言:

  1. 旺角猶如香港的縮影,應有盡有!

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 街頭精彩表演的賣藝者,吸引不少市民上前包圍著看呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過是喧鬧多過熱鬧,有些表演幾精彩,但是喧鬧多過熱鬧,

      刪除
  4. 嘩真係好旺啊 ! 我很久沒有行這條街了 , 好怕人多和手拉車又多 , 看完妳的網誌 , 就當行過了 , 謝謝妳 !

    回覆刪除
  5. 宜家要假期先有表演睇,嗰位大叔應該係大陸專來搵食的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得要限制下,我估佢都唔係香港人。

      刪除
  6. 旺角..日日都咁多人, 有些表演看, 都幾吸引 !

    回覆刪除
  7. 很久沒有到旺角,就是怕人太多。這些街頭表演,潛龍伏虎,以前聽過有些人是唱得挺好的。只是,不知道會否因為音量問題而被投訴趕絕。

    回覆刪除
  8. 今日先到過旺角,只係去shopping.

    回覆刪除
    回覆
    1. 旺角shopping的確唔錯,就係太擠迫咋。

      刪除
  9. 旺角真如其名,好旺啊!

    回覆刪除
  10. MY █▄♡vE 好姊妹•°EE 我都好久才去一次旺角

    回覆刪除
  11. 旺角好多野睇,可惜太多人,我又怕雜呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旺角shopping的確唔錯,就係太擠迫咋。

      刪除
  12. 我都好怕出旺角,人太多

    回覆刪除
    回覆
    1. 旺角shopping唔錯架,就係太擠迫咋。

      刪除
  13. 以前成日約人喺大大或者先施等,後來亦喺旺角做過嘢,旺角喺我心目中都好有地位架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在旺角長大,可惜現在真係太擠迫。

      刪除
  14. 旺角太擠迫喇,我想就是地方太小的原故!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔小架,因為交通方便,所以多人流。

      刪除
  15. 嘩, 耍雜技個呀叔仲响度! 佢擺咗好耐喇~

    回覆刪除
  16. 我都唔明d影相檔點解有人幫襯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,原來而家後生都幾無聊。

      刪除
  17. 我已經怕出入旺角了,因為實在太多人,行街好像在受罪.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!QQ都好怕出入旺角,好迫人!^^'''''''

      刪除
  18. 好多特異人士街頭表演,其實值得支持的!

    回覆刪除
  19. 哈哈, 有免費娛樂俾大家, 都幾好丫...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都賺到錢架,但住響果處的居民真係受罪。

      刪除
  20. 旺角真係太多人~我都好少可出去呢~!

    回覆刪除
  21. 我也看過大叔的雜技,晃板、定立和頸頂花瓶,很精彩。
    街頭藝人雲集,行人專用區搖身成為舞台!

    回覆刪除
  22. 我除咗早排陪爸媽去過一次旺角之外, 之前都有好多年無去, 本身已好擠迫, 加埋d強國車仔,我投降!

    回覆刪除
  23. 我舊年返香港都係出過旺角一次,就係怕呢豎太擠迫喧鬧!

    回覆刪除
  24. 好耐冇去旺角喇!上次去買相機先經過。

    回覆刪除
  25. 我都好耐冇去過旺角,勁多人

    回覆刪除
  26. 哈哈.......真係各師各法!

    回覆刪除
  27. 我最怕多人, 一定唔會停低睇街頭表演.

    回覆刪除
  28. cici 係旺角附近工作,平時已經好多人,所以放假一定唔會去這裡那麼喧鬧的地方

    回覆刪除
  29. 欣賞表演者的技藝!你是一個好觀眾。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐