復活節彩蛋



祝各位復活節快樂

據講復活節

在每年春分月圓之後

第一個星期日

期五是耶穌受難日

星期六則等待耶穌復活

星期日是耶穌復活的日子


祝各位復活節快樂

送給大家的復活節彩蛋




(復活彩蛋是我兒子和同學用雞蛋做的)




37 則留言:

  1. 復活節快樂~~~ 復活蛋是DIY嗎?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,復活節快樂,復活蛋是我兒子和同學一起做的,係真雞蛋。

      刪除
  2. EE復活節快樂,哥哥同同學一齊整既復活蛋好靚,仲好創意添 ^&^

    回覆刪除
  3. 好有氣氛,蛋蛋色彩紛紛,祝復活節快樂!

    回覆刪除
  4. 早晨 ! 復活節假期愉快 !

    回覆刪除
  5. 復活節快樂!蛋蛋好靚!

    回覆刪除
  6. 復活節快樂! 蛋蛋好colorful,見到都好開心!

    回覆刪除
  7. EE...妳的生活也似 復活蛋 咁色彩繽紛...!!

    回覆刪除
  8. 哈~呢個EASTER我好忙~不過過得好開心

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...