正式告別Yahoo! Blog


聖誕快樂

Yahoo!blog過了今晚

將正式消失了
我不覺得有甚遺憾
因大部份blog友已在些重逢
。。。
剛才也過去巡了一巡
不過運作己不大暢順
我還將統計資料複製
留下作印記

統計資料

累積瀏覽
453,105
全部 回應
68,905
全部 POST
823
今日人次
14
累積人次
185,030 

        

64 則留言:

  1. •✿.*❀♬•*Ϡ₡*•♪*Ϡ₡ღ✿♫✿•
    ..╭╮╭╮
    ╭☆┴┴☆╮
    │︵  ︵│
    │ ╰╯ │• ✫ 送舊迎新,新開始.. ✫•
    ╰○--○╯ 祝福☆聖誕快樂 ! 新年進歩 !☆

    回覆刪除
  2. 很多粉絲跟住你走啵!加油啊!

    回覆刪除
  3. EE , 我重想 COPY 但又唔俾入啦 ~~~ 無啦 ! 傷心都無用啦 ~~~

    回覆刪除
  4. 祝聖誕快樂,拆禮拜日豐收。
    在這裡,在fb 仍繼續。但這裡的回應通知不太好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝靚芒,呢處用落又覺得唔太差,係G+都見到好多blog友資訊

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 新的一年,有新的開始,祝您新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
  7. 聖誕快樂^^
    妳唔講,我唔記得yahoo blog last day

    回覆刪除
  8. 快樂迎接聖誕節 。好快迎接2014新年 。大家開心愉快
    ✿░M░E░R░R░Y░✿░C░H░R░I░S░T░M░A░S░✿

    回覆刪除
    回覆
    1. 快樂迎接聖誕節 。好快迎接2014新年 。大家開心愉快
      ✿░M░E░R░R░Y░✿░C░H░R░I░S░T░M░A░S░✿
      你說得對呢

      刪除
  9. 聖誕快樂呀!係wo....都唔記得左YAHOO BLOG 的 last day......上去睇多眼先.....

    回覆刪除
  10. 是啊, 經過洗禮, 有選擇性的挑選網友。。。。大概也是人生的過程, 更為珍惜吧。

    EE聖誕新年平安快樂!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕新年平安快樂!
      這裏也很熱鬧呢

      刪除
  11. 我也跟你去作了。 我祝福你在這兒更是網路開通愉快!

    回覆刪除
  12. 你提一提,我都cap咗個screen紀念.

    回覆刪除
  13. 很有紀念性的資料統計啊!

    回覆刪除
  14. I have been with Yahoo Blog for over 7 years. What a pity!

    回覆刪除
  15. 在過去的五年多,在雅虎處,學會了寫 blog,把自己歡喜和不歡喜記下,在閒時,到各處巡巡 ,看看別人的歡笑,遊靂,也可看到個別高手麵飽、西餅,煎炒蒸煮,和各位交換資訉,建立了一種情誼,無私的;雅虎收檔,各人各散東西,實教有失落感。

    回覆刪除
  16. EE, 琴晚開始已經運作唔暢順,今日已經close. 向前望有新開始,新希望!

    回覆刪除
  17. 我不知我是懶惰抑或無情,我冇留底呢,算了吧,let it go!

    回覆刪除
  18. 舊的唔走, 新的唔來.....我地用新嘢....更好 !!

    回覆刪除
  19. Yahoo blog 真係一個歷史,都好既,曾經擁有過,都叫有回憶!

    回覆刪除
  20. 你唔講我都唔多記得有呢回事了~

    回覆刪除
  21. YAHOO BLOG!~ 我已經忘記咗~家下整咗個WEBSITE 乜都再黎過~家下我搵BLOG 友留言都好難好煩~!

    回覆刪除
  22. 雖然很捨不得,也要放棄。。希望可以重新開始!
    EE,你好!可以在這裡見番你,很高興!

    回覆刪除
  23. 多謝舊檔,等禾可以識到 EE 李!^///^

    回覆刪除
  24. EE,我已很久沒有過去 Yahoo Blog 了.

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐